מבקר המועצה, כמו גם נציב קבילות הציבור, הם תפקידים על פי חוק (סטטוטוריים); הם כפופים ישירות למועצת הרשות ורק היא רשאית למנות או לפטר אותם.

המבקר מופקד על בדיקת כל פעולות הרשות על פי חוק תוך הקפדה על טוהר המידות ושמירה על היעילות והחיסכון.

הוא פועל באופן עצמאי בהנחיית ועדת ביקורת, ומגיש את דוחותיו על פי תוכנית עבודה לאישור המועצה אחת לשנה. לאחר האישור מומלץ לפרסם את דוחותיו בצירוף התייחסות של ועדת ביקורת וראש המועצה.

נציב קבילות הציבור מהווה כתובת לכל אדם שרואה עצמו נפגע מפעולות המועצה להלין בכתב או בע"פ על מנת שיתוקן העוול לכאורה שנגרם לו.

 

להורדת טופס פתיחת תלונה : לא מונגש  לחצו כאן , מונגש לחצו כאן

דוחות הממונה על תלונות הציבור:  לא מונגש  2020 , מונגש 2020  , לא מונגש  2021  , מונגש  2021

דוחות מבקר הפנים:   2007-8   ,   2009  ,   2010  ,   2011  ,   2012  ,   2014  ,   2015-16  ,   2017  ,   2020  

 

לשירותכם,

יניב הדסי, מבקר המועצה והממונה על תלונות הציבור

 

מידע ליצירת קשר

יניב הדסי
מבקר המועצה והממונה על תלונות הציבור
03-7370913
1533-7370913
בתיאום מראש מול לשכת ראש המועצה 03-7370901