השירות לתושב/ת
קצת עלינו
פלטפורמה אנושית ודיגיטלית, המהווה גשר בין התושב/ת לבין מחלקות המועצה ושירותיה.
המחלקה הוקמה בתחילת 2014 מתוך תפיסה מרכזית של ראש הרשות בחשיבות החיבור בין התושב/ת למועצה, דבר המחזק את המעורבות והשייכות של התושב/ת למועצה. תפקידה של המחלקה הוא להטמיע תרבות ארגונית של מיקוד בלקוח ומחויבות לשיפור מתמיד במענה לפניות כאשר המטרה הינה להעלות את רמת השירות לפונים למועצה ולהבטיח איכות חיים מיטבית ביישוב כל זאת ע"י מתן שירות נגיש, מהיר, אישי ונוח יותר.
המחלקה מטפלת בפניות, תלונות והצעות תושבים הקשורות לכל תחומי העניין ביישוב (שפ"ע, הנדסה, ביטחון וכו'), מסייעת בהטמעת שירותים דיגיטליים, אוזן קשבת לתושב/ת, קבלת פנים לתושבים חדשים, מזכירות ועדת ערר, קבלת ערעורי דוחות פיקוח חוקי עזר וחנייה ועוד.
המחלקה מאתרת ומזהה נושאים מערכתיים העולים מן הפניות, מציגה אותם בפני הנהלת המועצה ומקדמת את הטיפול בהם.
דוח הסכם רמת השירות SLA לתושב לשנת 2023
לשירותכם.ן תמיד,
סיגל אצלן
פרטי התקשרות
![](uploads/c-480/1711541136.4316.jpg)