שינויים בשרותי משרד הפנים במועצה

תושבים יקרים,

לידיעתכם, בעקבות הנחיות משרד הפנים והמעבר לתיעוד ביומטרי, מעתה לא ניתן להגיש בקשות לדרכון ותעודת זהות בתחנות הרישום ולא ניתן לשלוח בקשות לחידוש דרכון באמצעות הדואר.

בנוסף, מתאריך 1.6.2017 לא ניתן להפקיד בקשות לחידוש דרכון בתיבות השירות או בעמדות השירות העצמי.

שרות הנפקת דרכונים ותעודות זהות חדשות (כמו גם: גנובות/אבודות והארכות) יינתן במשרד הפנים בלבד (ניתן לגשת לכל סניף משרד פנים הקרוב, למעט בפתח תקוה).

יתר שירותי התיעוד יינתנו כסדרם בתחנות הרישום.

השירותים שיינתנו במועצה:

  • שינוי מען
  • שינוי מצב אישי
  • הוספת ילד בתעודת זהות
  • הנפקת תעודה לידה
  • הנפקת תעודת פטירה
  • תמצית מרשם אוכלוסין
  • טופס כניסות ויציאות מהארץ

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר משרד הפנים  (לחצו כאן לקישור) או להתקשר לרשות האוכלוסין וההגירה 3450 * ולהתעדכן בהנחיות החדשות.