שירותי משרד הפנים

שירותי משרד הפנים בסביון

תנאים כלליים לקבלת שירות:

שינוי כתובת: יש להגיע למשרדי המועצה עם תעודות זהות + ספח, מספר תיבת דואר, חוזה שכירות/קניה.

הוספת ילוד: תעודות זהות + ספח, טופס שחרור מביה"ח המיועד למשרד הפנים, מספר תיבת דואר.

חידוש דרכון/תעודת זהות: בעקבות הנחיות משרד הפנים והמעבר לתיעוד ביומטרי, מעתה לא ניתן להגיש בקשות לדרכון ותעודת זהות בתחנות הרישום ולא ניתן לשלוח בקשות לחידוש דרכון באמצעות הדואר.

בנוסף, מתאריך 1.6.2017 לא ניתן להפקיד בקשות לחידוש דרכון בתיבות השירות או בעמדות השירות העצמי.

שרות הנפקת דרכונים ותעודות זהות חדשות (כמו גם: גנובות/אבודות והארכות) יינתן במשרד הפנים בלבד (ניתן לגשת לכל סניף משרד פנים הקרוב, למעט בפתח תקוה).

יתר שירותי התיעוד יינתנו כסדרם בתחנות הרישום.

 

** להנפקה או חידוש של דרכון ותעודת זהות, יש לפנות ישירות למשרד הפנים: *3450 או 1-122-3450 או באמצעות אתר משרד הפנים (שירותי רשות האוכלוסין וההגירה)

 

לשירותכם תמיד,

אילנית קטן

דוא"ל: ilanit@savyon.muni.il

כתובת: השקמה 8, סביון

שעות קבלת קהל: ימים א',ב',ג',ה' 9:00-14:00